Aš nebemyliu savo vyro. Ar turėčiau jį palikti, ar ne?

Aš nebemyliu savo vyro: jis apleido save ir prarado visas ambicijas

Laba diena, manau, kad nebemyliu savo vyro. Man 45 metai. Esu ištekėjusi 20 metų, tačiau pastaraisiais metais pastebėjau, kad vyras manęs nebedomina ir nebenoriu su juo mylėtis. Jis nenori augti ir tobulėti, apleido save. 

Grįžęs iš darbo namo, jis nusirengia ant sofos ir visą vakarą guli priešais televizorių. Jokių ambicijų! Mane tai velniškai erzina. Anksčiau esant geram orui visada eidavome pasivaikščioti, išvažiuodavome į miestą, lankydavomės muziejuose ir kine, o dabar jis moka tik sėdėti namie ir niekur jo netraukia. 

Jis užsiaugino alaus pilvą ir papilkėjo, ir dabar jis jau ne tas vyras, už kurio kadaise buvau ištekėjusi. Jis vaikšto po namus su suplyšusiomis šlepetėmis ir baisiomis treninginėmis kelnėmis, nuolat čiupinėja dantyse degtuką, apie kokį seksą galime kalbėti. Kartais, žiūrėdama į jį, pagaunu save galvojant, kad mano vyras tapo panašus į gyvulį: miega, valgo, vaikšto į darbą.

O aš dar nesu sena moteris. Noriu gražiai rengtis, eiti su gražuoliu į restoranus ir pamatyti pasaulį, o... su šiuo vyru to daryti nenoriu. 

Turbūt mane ištiko vidutinio amžiaus krizė, tad ką man daryti? Galbūt mums dar nereikėtų išardyti šeimos. Bet ką daryti, jei negalėsite jo susigrąžinti? Nenoriu prarasti daugiau laiko, man jo liko tiek nedaug.

Ekspertų nuomonės: 

Eugenijus, psichoterapeutas 

Ko norėjote po tiek bendro gyvenimo metų? Vadinasi, tai tavo klaida - vyras yra galva, o moteris - kaklas. Matyt, tiesiog nesudarėte jam sąlygų, kuriomis jis norėtų tapti geresnis. Praleidai momentą, galbūt ir pati ne be nuodėmės - juk šalia gražios, prižiūrėtos moters vyras neleis sau taip elgtis. Jums jau reikėtų galvoti apie anūkus, o ne apie įspūdžius su kelionėmis, atsiprašau. Senatvė ne už kampo, todėl laikykitės savo sutuoktinio - nesvarbu, kokio, jo ir gerai. 

Angelina, šeimos psichologė 

Turėtumėte pasikalbėti su vyru, galbūt jis nesupranta, kad toks elgesio modelis jus sutrikdė ir iš principo netinka. Pasiūlykite jam eiti pasivaikščioti ar į restoraną, juokais užsimindama, kad turite pasimatymą ir reikia pasipuošti. O tada pagirkite jį, kaip jis gerai atrodo ir kaip jums dar labiau patinka. Bet jei ir tai nepadeda, o užsidegimas negrįžta, galbūt verta išsiskirti arba bent kurį laiką gyventi atskirai vienas nuo kito. Kad ir jis suprastų, jog gali jus prarasti. Galbūt jis pradės judėti šiuo keliu.

Naujesnė Senesni
 ...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „NAUJIENOS-PATARIMAI“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Free mail

نموذج الاتصال